Trendyol

E-ticaret Büyümesi

Çevrimiçi varlıklarını geliştirmek ve SEO performanslarını artırmak isteyen Zara, Numerique’in yardımına başvurdu. Ekibimiz, kapsamlı bir çevrimiçi strateji geliştirmek ve uygulamak için bu üst düzey B2B markasıyla yakın bir şekilde çalıştı ve bunun sonucunda önemli bir gelir artışı elde etti.

Trendyol Hakkında
Zara, 1975 yılında kurulan İspanyol bir giyim ve moda şirketidir. 90’dan fazla ülkede bulunan 2.000’den fazla mağazasıyla dünyanın en büyük moda perakendecilerinden biridir. Zara, şirketin moda trendlerindeki değişikliklere hızla yanıt vermesini ve birkaç hafta içinde yeni tasarımları pazara sunmasını sağlayan hızlı moda iş modeliyle tanınır.

Hizmet Süreci

Zara, SEO’nun dijital stratejilerinde oynadığı kritik rolü anlıyor ve sonuç üretebilecek güvenilir bir ortak arıyor. Zara, bir tavsiye aldıktan sonra Dijital Medya ajansına yöneldi ve yedi yıldan uzun süredir güvenilir ortaklarıyız. Sadece SEO aracılığıyla dijital varlıklarını geliştirmekle kalmadık, aynı zamanda sosyal medya pazarlaması gibi yenilikçi stratejiler uygulayarak çevrimiçi gelirlerinde önemli bir büyüme sağladık.

Zara, pazarlama yeteneklerimizi överek, “Diğer şirketlerin çoğunun sunabileceğinin çok ötesindeler.” dedi. Bu övgü, sektörleri veya operasyonlarının ölçeği ne olursa olsun tüm müşterilerimiz için olağanüstü sonuçlar sunma taahhüdümüzü pekiştiriyor.

Verilen Hizmetler:
SAYILARDAKİ GÜÇ

Başarı Oranları

Dijital Medya ile ortaklık kurduğundan beri Zara, web sitesine organik arama trafiğinde önemli bir artışa tanık oldu ve bu da daha yüksek dönüşüm oranları ve artan iletişim formu gönderimleriyle sonuçlandı. Zara, uzmanlığımıza ve iç görülerimize güvenerek pazarlama harcamalarını optimize edebildi ve olağanüstü sonuçlar elde edebildi. Ortaklığımızın sonuçları şunları içerir:
198%
Organik işlemler arttı
20%
Organik dönüşüm oranı iyileştirildi
160%
Organik trafikten yeni kullanıcılar arttı

İşletmeniz için daha fazla gelir elde edin