Dijital Dünyada Yerinizi Alın, Geleceği Şekillendirin

Google Adwords (Google Reklamları)

Google Ads, Google’ın çevrimiçi reklam platformudur ve işletmelerin internet üzerindeki görünürlüklerini artırmak için etkili bir araçtır. Google Ads, arama sonuçlarında, YouTube videolarında, web sitelerinde ve mobil uygulamalarda reklam gösterimi sağlar.

Doğru Yerde, Doğru Anda: Google Ads ile Hedef Kitlenizi Yakalayın!

Google Ads, kampanya performansını izlemek ve optimize etmek için kapsamlı analiz ve raporlama araçları sunar. Reklamverenler, bütçelerini ve teklif stratejilerini ayarlayabilir, hedef kitlelerini belirleyebilir ve reklam metinlerini test ederek en iyi sonuçları elde edebilir.

Dijital Medya Tasarım

Ücretli arama pazarlama hizmetimizin gelirinizi artırmanıza nasıl yardımcı olabileceği

Arama motoru pazarlamasını dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) ile birleştirme

Başarılı bir SEM kampanyasının sırrı, web sitenizin Google’da görünmesini sağlamaktan çok daha fazlasıdır. Singapur’daki diğer SEM ajansları reklamlarınızı Google’da görünecek şekilde ayarlar ve öylece bırakır. Bu kampanyalar optimum seviyede performans göstermiyor. 

En iyi SEM sonuçlarına ulaşmanın sırrı, reklamınıza tıkladıktan ve web sitenize geldikten sonra mümkün olduğunca çok sayıda kişinin sizi aramasını/sizinle iletişime geçmesini sağlama yeteneğinde yatar. Örneğin, mevcut SEM reklamlarınız açılış sayfanızda %2 dönüşüm oranı elde ediyor. Bu, sayfanızı ziyaret eden 100 kişiden 2’sinin sizinle iletişime geçtiği anlamına gelir.

Gerçek sertifikalı Google Ads profesyonelleri

Yerel olarak çeşitli SEM kampanyalarını yönetme konusunda en az 2 yıllık deneyime sahip sertifikalı Google Adwords / SEM uzmanlarından oluşan bir ekip edinin. Hedeflerinize ulaşmanızı sağlamak için strateji ve uygulamanın mükemmel kombinasyonunu oluşturmanıza yardımcı oluyoruz.

Dijital Medya Tasarım

Başarı Oranları

38%

Arama Reklamları yapmaya başlayan işletmeler için marka bilinirliğindeki büyüme oranı

100%

Arama sonuçları sayfasındaki toplam tıklamaların Arama Reklamları olması, yalnızca SEO’ya bağımlı olmanın daha fazla trafik ve potansiyel müşteri potansiyelinizi sınırladığının kanıtıdır.

82%

Arama Reklamlarındaki tıklamaların satın alma olasılığı daha yüksektir ve bu da daha iyi potansiyel müşteriler sağlar

Dijital Medya Tasarım

Sıkça Sorulan Sorular

İşletmeniz için ücretli arama yönetimi hakkında daha fazla bilgi edinmek mi istiyorsunuz? SSS’lerimize göz atın:

Ücretli arama, arama motoru sonuç sayfalarının (SERP’ler) en üstünde görünen çevrimiçi reklamları içeren bir dijital pazarlama stratejisidir. Ücretli arama reklamları genellikle organik arama listelerine benzer görünür ancak bunları reklam olarak ayıran bir etikete sahiptir.

Ücretli arama yönetimi hizmetleriyle, kampanyalarınızı titizlikle inceleyip analiz edecek ve iş hedeflerinizle uyumlu olmalarını sağlayacak özel bir uzman ekibi bekleyebilirsiniz. Sürekli optimizasyon yoluyla, reklamlarınızı etkinliğini en üst düzeye çıkarmak ve doğru kitleye doğru zamanda ulaşmak için ince ayar yapacaklardır.

Ücretli arama reklamları söz konusu olduğunda, Google Ads sürecin nasıl işlediğine dair başlıca bir örnek teşkil eder. Google Ads, reklamverenlerin reklamlarının görünmesini istedikleri belirli anahtar kelimeler için teklif vermelerine olanak tanır. Bir kullanıcı Google’da bir arama yaptığında, platform hangi reklamların gösterileceğini belirlemek için anahtar kelimeler, reklam ayarları, teklifler ve reklam kalite puanı gibi çeşitli faktörleri kullanır.

Ücretli arama, pazarlama stratejinize birkaç nedenden ötürü gerçekten değerli bir katkı sağlayabilir: Hedef Kitle Araştırması, Kesin Hedefleme, Hızlı Sonuçlar, Huni Altı Potansiyel Müşterileri, Organik Arama Sonuçlarını Tamamlama. Ücretli aramanın avantajlarından yararlanarak, işletmeler hedef kitlelerini etkili bir şekilde hedefleyebilir, nitelikli potansiyel müşteriler üretebilir, daha hızlı sonuçlar elde edebilir ve genel çevrimiçi görünürlüklerini ve dönüşüm oranlarını artırabilir.

İşletmeniz için daha fazla gelir elde edin